Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eski bir alman mali yaris bisikleti var. konu acmistim r10da. linkini atarim bulunca hocam

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:05:07 -->-> Daha önceki mesaj 17:56:26 --

https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...bisikleti.html
teklifiniz için teşekkür ederim ama kiralama için kullanılacak alınan bisikletler

sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel mesaj gönderildi.
cevapladım. teşekkürler

Mesut78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıfır için mesaj gönderdim üretimini yapıyoruz
cevapladım. teşekkürler.

emre961 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bianchi var düşünürseniz sıfır gibi. Çift amartisör Magnum modelidir.
fiyat ve ürün hakkında bilgi gönderirseniz bakalım, görüşelim.