MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi her şey hoş güzel projenizde ilerlemiş fakat projenin amacını anlayamadım tam olarak. Bilgi verebilir misiniz?
https://www.r10.net/proje-gelistirme-...post1067066752 linkli mesajımda belirttiğim üzere;

Amaç;

Mevcut internet alt yapısını kullanarak sanal özel bir ağ oluşturmak, ip adreslerinin ve alan adlarının yeniden organize edilmesini sağlamak, kapalı kutu bir dünyada kendi dünyanızı yaratabilmeniz.

Daha da açıklayıcı olmak gerekirse, internetin yeni oluştuğunu varsayıp ona göre yeni alan adlarının kayıt edilmesini, kayıt edilen bu alan adları ile yeni web sitelerinin kurulmasını, yeni bir arama motoru konseptinin ortaya çıkmasını, yeni bir e-posta hizmeti gibi servislerin verilmesini sağlamaktır.

Kısacası, mevcut web dünyası yerine alternatif bir web dünyası yaratabilmektir.

Teşekkürler.