Teşekkür ederim. Mutlaka yazarım

Unity hakkında da bilgim var. 3D yapmasına yapardım da 2d bir başka tatlı oluyor
2 boyutun tadı çok ayrı, bilirsiniz.
Evet benimde başlangıç noktamdı iyi bilirim Unıty bilen denk gelmiyor mutlaka görüşelim devam eden bir projem var fikir alılşverişi yaparız MMORPG çalışıyorum bekliyorum güzel kardeşim