www.turkcesiri.com zaten aktif elemanın biri yapmış aylık 5tl yıllık 30tlden satıyor.
Kullanıyorum şuanda açıkcası apple'ın yapmadığı iphone 4 içinde adam yapmış ve gayet kullanışlı. Rehberdeki numaraları araması, sesli mesaj gönderme, email okutma haberler vs. vs. çok çok iyi çalışıyor.
Buarada bildirimi bende gönderdim sonuçta Apple'ın sunacağı siri kalite olarak daha da iyi olacaktır

)