İlk pozisyonda ki penaltıyı görmemek için kör olmak lazım adamlar orda topla el kızartmaca oynadılar. Takımları Real madrid`e sadece tatillerde ayak basabilen bazı insan türleri (o bile muamma gerçi) Aklının yettiğince dalga geçmeye çalışıyorlar. Ben onlara inat yarın Fenerbahçeyi desteklicem.
Bu arada çeyrek finale kadar kasamızda iyi para birikti ve birikmeye devam ediyor.
Defansta çok büyük değişiklikler olacak ve o zaman Müzemizde eksik olan son kupayıda alacağız.
Pozisyonu görmeden burağa kendini yere attı diyenlere şu resim cevap verir fazlasıyla:
kardeşim boş boş yorum yapanların hiç biri ne maçı izlemiş nede maçtan anlıyor.