Nevan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki kendim götüreceğim şişeyi kapalı bir kutuya koysam sorun olur mu sizce?
duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ucakta elde taşıyamazsın, kabine sokamazsın. Bagaja verirsen sorun olmaz bence.
Kabinde taşımak için dediğim yolu izlemek zorundasın. Ama bagaja koyabilirsin. Ancak çok iyi paketle aksi taktirde sıkıntı olur. Ne kadarda kırılacak vs. yazdırsan üstüne kaldırıp atıyorlar + bagaj bandında yukardan düşebiliyor. Yazık olmasın