Benden size tavsiye, Ana konsolda sakın işlem yaptırmayın. Bunlara hazır çerçeve satıyorlar yeni arabalar için bile var. Çerçeve ve teybi alıp direk takabiliyorsunuz. Ben şimdiye kadar hiçbir arabada teyp - klima ilişkisi görmedim. Teybin soketi tamamen onlardan bağımsızdır.
Aralarında bir bağ var ise ancak dijital panel ve direksiyonla bağlantısı olabilir. Ki onlar içinde aparatlar var. Orta konsolda yaptıracağınız işlemde bir hata yaparlarsa masrafınız çok daha fazla olur, Panel, direksiyon kontrol kumandaları, ilişkisi varsa klima tesisatı alayı gider.
Siz bu arabayı ilk elektrikçiye götürmeden önce Klimada bir anormallik varmıydı ? Yoksa sadece teybinizmi çalışmıyordu.
Hocam götürmeden önce klima ve bilgisayarda hiçbir sıkıntı yoktu.
Sadece teyp 5 dk çalışıyodu 15 dk çalışmıyodu yada hiç çalışmıyodu.
ŞU AN EKRAN IŞIĞI BİLE YANMIYO, KLİMA OTOMATİĞE BAĞLANDI HEP ÇALIŞIYO
en sevmediğim şey birşeyde sorun vardır götürürsün yapamaz biraz daha bozar gönderir umarım sorununu halledersin.
Hiç sorma Hocam

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:46:17 -->-> Daha önceki mesaj 00:45:18 --
Araba da ön konsol komple sökük vaziyette.
Gittim bi teyp aldım taktım çalıştı.
Şimdi sırada Bilgisayarı çalıştırmak var