Ürünü servisten kontrol ederek alın, sorun devam ediyorsa teslim almayın.
Gerekirse hakem heyetine gidin, sorunun devam ettiğinin tespiti için bilirkişi incelemesi isteyin.
Bu tür hileli yollarla gitmeyin malınız elinizde patlar ve suçlu durumuna düşersiniz.
Bu arada bilgisayarın sorunu neydi çok merak ettim.

İlgili kanun maddesi:
Madde 14 - Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;

a) (Değişik bent: 24/04/2011 - 27914 S. R.G. Yön./8. md.) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,