Merhaba arkadaşlar ben yurt dışından fotoğraf makinası alacağım. Zannediyorum ki büyük ihtimalle gümrüğe takılacak ve %18 kdv kesintisi uygulanacak.


1.)Şimdi arkadaşlar bu aldığım ürünün gümrüğe takılıp takılmadığını nereden öğreneceğim.
2.) Gümrüğe takılırsa ne kadar sürede teslim almam gerekir.
3.) Ürün bulunduğum ildeki gümrük merkezine mi gönderilir? Yoksa istanbul'dan mı alınıyor sadece?
4.) 18 yaşından küçüklere kdv karşılığı gümrükte ürünü verirler mi?
5.) KDV dolar üzerinden mi hesaplanıyor?