Rıdvan Dilmen: G.Saray oyunun ilk yarısında rakibini paramparça etti! İlk yarı ligin standartlarının üstünde oynadılar.
Rıdvan Dilmen: Dünyada şu an 3 oyuncu var Messi - Ronaldo ve Burak...
Rıdvan Dilmen: Bu kadro, tehlikeli, iyi ve üretken. G.Saray gol atar,Gol sıkıntısı yaşamaz. Şu tempoya Türkiye’deki hiçbir takım dayanamaz.



Selçuk İnan : "Real Madrid maçını düşünerek Maçın ilerleyen bölümlerinde yavaşladık. Umarım Allah yardımcımız olur."

Hamit Altıntop: Herkes Real Madrid maçını bekliyor biz de artık Real maçına konsantre olacağız.

Eboue: Real Madrid maçı öncesi sakin olmamız lazım, kendimize güvenmemiz lazım korkmanın bir anlamı yok.

Eboue: 3 puan çok önemliydi hem ligdeki durumumuz için hem de Real Madrid maçı öncesi için kendimize güvenimiz açısından önemliydi.

Fatih Terim: Burak’a çık 18 yap gel yanıma dedim. O da 18 yaptı daha da atabilirdi.