Konu
R10-Bursa
30-03-2013, 02:54:51
#1
Kungiman
Eski Bursalı forum üyeleri şuan başka rakip forumlara toplandılar. Burada eskiler kalmadı. Artık şahsen ben r10 da en eskilerden biriyim gerektiğinde banada irtibat kurarsanız bir şeyler yaparız