oncelikle gecmis olsun yazdiklarina bakilirsa yani okul dada oldu diyorsun ozaman aklima epilepsi geliyor en kisa zamanda nevrolog doktoruna gitmeni tavsiye ediyorum cunku epilepsi nobeti heran heryerde olabiliyor ve epilepsi nobetinin 50 kusur türü mevcut insallah degildir eger oyleyse bile korkmana gerek yok tedavisi mumkun