WSBGDH, Arkadaşım ben seni tanımam etmem, ne sana ne bir başkasına karşı birşeyim vardır, o sitelerden birşeyler ögrenip yapan eden insanlar var, benim hacklink ile site kasmış olmam ne seni ne de bir başkasını ilgilendirir, herkezin kendine özgü yaptığı şeyler vardır niye bu kadar takıntı ettin anlamış degilim.. Bu konuda herkezin birbirine yardmcı olması gerekirken aksine konu dagıldı, her seferinde böyle oluyor ve sonuç hüsran, böyle olunca kimseye yardım edesim gelmiyor.
Kardeşim tatlıya bağlayın durumu ve mod lardan rica edin de tartışmaları silsinler, herkes bildiğini gördüğünü paylaşsın olmaz mı?