3-4 numara sorgulattım ve sonuç şaşırtıcı. Zaten burda konuşulmuş, uygulama veya uygulamaları kullanan kişinin rehberinden dolayı kayıtlara erişip, api ile alıyorlar sanırım. Benim ismimde Haber Sitesi Burak diye çıktı
Kullandığımız uygulamaları bilir, ve güvenmediğimiz uygulamaları kurmazsak (ki ben böyle yapıyorum) böyle sorunlar olmaz. Şuan da bizim bilgilerimizi çalmaları gibi bir durum söz konusu değil. Ama bu verileri kimin telefonundaki uygulama sayesinde çekiyorlarsa onun durumu sıkıntı. Ee sizde onunla konuşma yapar, şifre vs şeyler gönderirseniz, bu durum sizide sıkıntıya sokabilir. Çok ciddi bir konu gerçekten. Şikayet edecektim siteyi egm'e ama ihbar sayfası hatalı. Önüne geçilmeli bunun.