Konu
R10 da çok KONYA lı var ama buluşan yok hadi gelin
26-03-2013, 20:00:44
#3
CtrL
Ramazan'da bir görüşme düşünmüştüm ve bir arkadaşla organize etmiştik ancak ben katılamamıştım. Güzel, diyorlardı.
Eğer liseli demezseniz ben de katılabilirim.