Tema'nın ingilizce olarak kullanılması mümkün müdür? Çok uğraştırıcı olmayacaksa eğer ve 45 tl lik ücret geçerli ise bir adet almak istiyorum.
(misli ile ödeyebilirim.)

saygılar