BurakSaraloglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Metrobüs'te mi gördün reklamlarını Grafik tasarım kursuna gitmiştim gayet kaliteliler.
Yok hocam benim ilçemde metrobüs yok ama bilgeadam hakkında çok olumsuz yorum var birde bilişim eğitim merkezi var onuda iyi diyorlar?