beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
farklı mahalleler riskliydi yenince dayak yeme oranı artıyordu, tek gitmek sakıncalıydı yenilirsen eli boş gelmek çok koyardı o zamanlar bile dayak da yesen misketleri çalmazlardı onlar senin hakkındı dayağı farklı sebeple yerdin emeğe saygı vardı
birkere gittiğim mahalledeki çocukları yendim. Beni dövmeye çalışmışlardı . Kaç Allah kaç. Kazandıklarımın yarısını dökmüştüm Birde biz ayağımızın altına alıp yere sürterdik öyle siyah gibi olan cam bilyeleri. Çizilince daha iyi yerden gidiyordu