Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bende de var.bacaklarım da sürekli bir ağrı oluyo bazen iyice şiddetleniyor.O zamanlarda ayaklarımı yükseğe koyunca ilginçtir iyi geliyo.birde hergün asprin veya doktor kontrolünde voltaren yutabilirsin