bende de var.bacaklarım da sürekli bir ağrı oluyo bazen iyice şiddetleniyor.O zamanlarda ayaklarımı yükseğe koyunca ilginçtir iyi geliyo.birde hergün asprin veya doktor kontrolünde voltaren yutabilirsin