acaba açtığımız blogta hep aynı tarz yazılar mı yazmamız gerekiyor,bi gün gezi yazısı yassak bir gün siyaset yapsak olumsuz yönde etkisi oluyor mu.
Birden fazla konu hakkında yazmak.Bu hem olumlu hem olumsuzdur. Şu şekilde;
Olumlu yönü : Birden çok konudan hit alma şansını elde edebilirsiniz.
Olumsuz yönü : Sizi daha fazla uğraştırır ve yorar, maliyeti arttırır. İçeriği daralttığınızda daha kolay başarı elde edersiniz.