En azından yaz aylarına kadar herhangi bir bayilik sistemine girmeyi düşünmüyorum. Sürekli ban yiyorlar, kaçıyorlar hep bir şeyler oluyor çünkü. Hayırlı satışlar.
Sorunsuz ve kaliteli destek vermek adına buradayız zaten. Lütfen sistemimizi ve hizmetimizi denemeden baltalayıcı yorumlarınızı kendinize saklayınız. Saygılar.
- Satışlar sorunsuz bir şekilde devam etmektedir.