Hocam yorumunuzu okuyunca araştırdım telefonu. Herkes olumlu şeyler yazıyor. 2 sorum olacak. 1.si telefonda görüntülü konuşma olmadığını söyleyenler de olduğunu söyleyenlerde var. Hangi iddia doğru? 2.sorum telefonun bataryası 5-6 saat gidiyormuş doğru mu? Daha doğrusu siz ne kadar sürede bir şarj ediyorsunuz hocam?
Ben de akıllı telefon almak istiyorum. Tavsiyenize uymak üzereyim. Detayları sormak istedim. Hem konuyu açan arkadaşın hem benim işime yarayabilir söyleyecekleriniz. Şimdiden teşekkürler.