orkun abiyi bende eskiden tanırım o belki beni hatırlamaz ama neyse orkun abi iyiliğin için soylediğini dusunmekdeyim benimde başıma geldi yuklu bir ceza yedim para kazanıyorsan vergini odeyip beyanname vs. vereceksin bence sende dikkatli olman gerekir.