Arkadaşlar söze nasıl başlıyayım bilmiyorum
Bitenekadar fotoğraf yarışmasında yaklaşık 1000 fotoğraf arasından Final oylamasına kaldım. Ama fotoğrafın güzelliğinden çok çevresi olan tanıdığı olan kişilerin yarışmada şansı var. Eee Biz R10'dan dışarı çıkamadık ki çevremiz olsun.

Bu yüzden R10'daki arkadaşlarımızın kapısını çalıyorum
Sizden ricam girip Kız kulesi fotoğrafına baktıktan sonra beğenirseniz eğer bir oy kullanmanız.
Yarışma Linki : http://a.pgtb.me/msXcsp?app_data=entry_id%3D20669828
Oy kullanılması gereken fotoğraf :