Aykut kocamanı sevmem ama ligin son haftalarında ben olsam bende kadroyu bozmam. Stoch'u soksa oyuna istediği gibi oynamasa ne olacak ? bu sefer hem oyuncu hem aykut kötü olacak. 3 kulvarda gidiyoruz her türlü kupada oynarlar devam etsinler sezon sonuda ikiside gönderilir inşallah. Stoch'u herkes tanıdı artık koş çek vur bunu hollanda gibi ülkelerde yapar bizim ligde artık zor.