2005 yılında monitörün içine böcek kaçmış diye panik yaptığım bir objedir kendisi
aynisi benim laptopta oldu once gercek bir bocek girmis dolasiyordu ekrana basinca oyle yapisip kaldi

uzun sure sonra sebastiyani gordum gercek sandim kafayi yediriyordu az kalsin ekrani sokucektim