Deae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2005 yılında monitörün içine böcek kaçmış diye panik yaptığım bir objedir kendisi
aynisi benim laptopta oldu once gercek bir bocek girmis dolasiyordu ekrana basinca oyle yapisip kaldi uzun sure sonra sebastiyani gordum gercek sandim kafayi yediriyordu az kalsin ekrani sokucektim