kurbanlik_kedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
seni tanıyamcam ama tanıyamadım gitti r10 da kaçtane nikin var bilemedim.
Bu ne demek ? Neden böyle terbiyesizlik yapıyorsunuz ? İftira atıyorsunuz konuyu baltalıyorsunuz report ettim.