Konu
Fenerbahçe-Beşiktaş Derbisi
03-11-2007, 21:09:21
#50
Fibonacci
Son dakikada Appiah'ın verdiği ara pasla yüreğim ağzıma geldi ama, neyse ki o pozisyondan yırttık