İnternette olan insanların %90'ı bu sektöre genç yaşlarda girmiştir.
30 yaşından sonra mı başlanılacak bu işlere?
Eğer rahatı yerinde bi adamsa belki keyif için öğrenmek istemiştir birşeyleri.
Zaten internet dediğimiz şey aktif olarak 8-9 yıldır var.
Sen durumdan, piyasadan memnunsan sıkıntı yok