Benim şu önerim olacak...

Bence her hafta 1 veya 2 bot eklensin güncel olarak. Haftada 1 bot yazmak o kadar zor olmaz bence Eğer olur kardeşim yapabilirim dersen çok sevinirim, hayırlı günler.

Dipnot: Sistemden çok memnunum, Allah razı olsun