DarkWane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk insanı iPhone'ı özelliği için almıyor zaten ya tasarım yada hava için.Dışı iphone tasarımı olsun sadece alo desin fiyatıda 2.500 olsun bizimkiler koşa koşa gider alır

Nede olsa biz Türk Milleti olarak çevremize hava atmak için herşeyi yaparız