Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hocam bi söylenti var avrupada tamir görmüş telefonları türkiyede sıfır diye piyasaya sürdüler diye de. Ben de almak istiyorum aklıma yattı gidiyorum şimdi telefoncuya kamera performans olarak genel yorumumuzu alabilir miyim rica etsem