beyler benim de ihtiyacım var (pp yada webmoney olarak 2 tl olarak atarım hesabınıza) Gençturkcell tarifesinde olup yardımcı olabilecek arkadaşa şimdiden teşekkürler ..Yemeksepeti için gerekiyor .

Not : WebEngineer dostum kusuruma bakmasın, aynı içerikte bir konu varken 2.'sini açmak istemedim .