WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Herhangi bi' domain satışa çıkartmanıza gerek yok çok az bi' bağış açığı kaldı. Konu üzerinden takip edebilirsiniz. (off-topic)
Bağış açığı diye birşey söz konusu olabilir mi? Milyon versek yine yetmez. Ama kampanyayı sen yürüttüğün için birşey diyemem. Hayırlara vesile olsun.