Küçük bir fıkra ile cevap vermek isterim;

Zamanı geldiğinde kıyamet kopar ve cehenneme gidenler ülkelerine göre kategorize edilip kazanlara atılır. Her ülkenin kazanının başında bir zebani beklemektedir.

Yeni acemi bir zebani gelir, birkaç gün görevini yaptıktan sonra yaşlı bir zebaniye Türkiye'nin kazanını göstererek;

-Neden onların başında kimse yok? Ya kaçmaya çalışırsa birisi? diye sorar..

Yaşlı zebani acınası bir gülümseme ile;

-"Gerek yok o Türk'lerin kazanı, biri kaçmaya çalışırsa zaten diğerleri çekip indirir aşşağıya" der...

Bu nedenle yapmayın arkadaşlar ayıptır, ülkemiz avrupaya şekilde gördüğünüz gibi kapak yapmış siz hâla fenev, 6s, 8taş muhabbetindesiniz...