2 mobilya eticaret sitesini yönetiyorum 3 yıldır. Boşuna uğraşmayın mobilyacıların çoğu maalesef tam da bahsettiğiniz gibi ucuz olsun bedava olsun benim olsun derdindeler. Klasik eski kafa esnaf kafası yani. Kullanacağınız yazılım, ciddi bir hedef kelime araştırması, müşteri odaklı düzgün oluşturulmuş bir websitesi vs vs uzayıp giden bir sürü checklist var.
Sadece siteye ziyaretçileri soktum vs olmuyor. Çünkü belirli bir zaman sonrasında müşteri size şunu söyleyecektir "o kadar ziyaretçi geliyor siteye ama niye satış olmuyor..." gibi paraviri laflar. O yüzden karşınızdaki adamı ciddi tartın 200 300 lirayla olacak işler değil. Ben aylık 2-3 bin lira para harcıyorum sadece site dışı çalışmalar için. Lütfen sonunda zarar gören siz olursunuz.