Konu
Schalke 04 - Galatasaray | Şampiyonlar Ligi | 12 Mart Salı | Saat 21:45
12-03-2013, 23:24:03
#4
AnSaNeRi
Yok abi gökhan 2 haftadır canavar gibioynuyor buy semihden iyidir çok tecrübesiz su pozisyonda adama girişinden bile belli daha gitmesi gereken çok yol var