Terim akıllanmıyor. Orta sahamız çok çabuk geçilecek bekleyin görün. Bu taktikte nedense sürekli ısrar ediyor tutmadığı halde. Tek forvet çıkıp orta sahayı 5 kişiden oluşturmalıydı kesinlikle. Turu geçeceğimize olan inancım hepten gitti, golü çok erken yiyeceğimizi düşünüyorum.