4-3-1-2'ymiş sistem sanırım.
Muslera
Eboue-Semih-Danny-Riera
Hamit-Selçuk-Melo
Sneijder
Burak-Drogba
Yanlız Gökhan var Danny'nin yerinde bazı sitelerin ilk 11'inde
Adam buraktan vazgeçemiyo valla ya.Ortasahamız çabuk geçiliyo işte ne uğraşıyosun birde 3lü yapmış beklerimiz çok iyiymiş gibi.İnşallah ben yanılırım..