myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3G bulunuyor hocam. 3 ay geçtikten sonra kapanmıyor hocam sadece 3 aylık garantiyi ben veriyorum. Yıllarca kullanabilirsiniz. Ki sorun olursa 2-3TL'lik bir ücretle açtırabiliyoruz her yerde.

Pasaport kullanmaya gerek yok ama dilerseniz tabi kayıt edebilirsiniz hiçbir sorun yok bu konuda. Ayrıca internetinde hiçbir sorun yok gayet hızlı ve kullanışlı hocam ancak sizin elinde ki telefon nasıl yavaş inanın bir fikrim yok görmek lazım.


İyi çalışmalar.
Hocam 3G destekliyor sanırım, 3G yazıp 7777'ye gönderdim de müşteri hizmetlerini aramak lazım sanırım.