Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun.
Olayı resimleri, kanıtları ile birlikte, https://www.r10.net/sikayetim-var/ kısmına yazarsanız daha iyi olacaktır.
actım hocam