Ya millet bu bütünleme olayına YÖK tüm üniversitelerin bütünleme sınavı yapması zorunludur demiş, kendi başlarına karar verebiliyormu bu aöf ben anlamadım bişey. Pisi pisine 1 sene uzuyor okul ya. Son sene olmasak neyse dicem zaten bi sene daha gidicez o ara verilir. Ama son sene be arkadaş. 2 ders yüzünden 1 yıl daha mezun olamıcaz. Allah belalarını versin bunların...
büt için ankarada toplanılacakmış bütük ihtimal geri getirirler ya