Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sistemin saçmalıgı benı benden aldı :d Sonuc ıtıbarı ıle avantajlı Fenerbahce yani biziz. Ligde ne gerek var boyle bır sıralama yapmaya.
aynen öyle hocam fakat Galatasaray da işin içine girerse avantajlı olan o oluyor.