Yandex son zamanlarda bana 10-15 civarı hit göndermeye başladı.Google'dan gelen hitim ise 0.Google filtresinde site.Yandexin alternatif olmaya en yaklaşmış arama motoru olduğunu düşünüyorum.Google bağımlılığının biteceğine asla ihtimal vermiyorum ancak dar bir düşünce yapısına da sahip olmamak lazım.Google olsun facebook olsun kaç yıllık şirketler ki? İnternet dünyasında 5-10 yılda tahmin bile edilemeyecek değişiklikler meydana gelebilir.