GOKBERK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım %38 e yakın bir vergi çıkıyor yani anladığım kadarı ile ticaret o kadar güzel değilmiş
Yani, gider gösterme vs. birçok türlü oyunu var bu işlerin maliyeci arkadaşlar var aramızda onlar daha iyi bilir. Ama kimse çok küçük hesaplar için şirketinden fatura kesmez, bir de tabii satılan ürün var elektronik ürünlerde garanti vs. vs.. boşver güzel güzel sanalpazardan sat