gökberk kardeşim ben sana kısaca özetliyim durumu

bir seferliğe mahsus : 700 lira muhasebe masrafları işyeri açma çalıştırma ruhsatlar vs.

heray sabit :100 lira muhasebe ci paran

hiç bir iş yapmasan bile ödiyeceğin vergi damgası en son: 22,95 idi

bununla beraber bağkur'un var ödemen gereken. eğerki sgk vs varsa ödemene gerek yok eğerki yok ise sgk veya bağkur mecburi olarak ödemen gerekir primide en eaz 400 lira gibi bişey yani 1 ayda hiç iş yapmadın değilmi

600 lira giderin var düzz . bu arada home ofise göstermen gerek evine denetliyceler gelcek odana bakıcak burası işyeri olur diycek çorba parası istiycek türkiye burası