Alıntı
Bu basin da hep sisiriyor, citimiz cikmadi degil mi?
Çıtınız çıkmadı degil.Fenerbahçe'nin sustugu anlarda tezahürat yaparsanız çıkar tabi.Fener taraftari maçın genelinde sessiz kalır bugünkü gibi ateşledigi dakikalarda olr