Konu
Fenerbahçe-Beşiktaş Derbisi
03-11-2007, 20:53:42
#40
H4k4nn
Alıntı
Bu basin da hep sisiriyor, citimiz cikmadi degil mi?
Çıtınız çıkmadı degil.Fenerbahçe'nin sustugu anlarda tezahürat yaparsanız çıkar tabi.Fener taraftari maçın genelinde sessiz kalır bugünkü gibi ateşledigi dakikalarda olr