Ben galatasarayın yenileceği maçlarda yazarım ve yenilir de. Skoru bilemem ama yenecek tarafı %80 bilirim. Bilmiş havası yapmam, sadece yenileceğini söylediğimde herkes dalga geçer ve inanmaz ama benim dediğim olunca da "demedim mi ben" derim.
Geçmiş mesalarınıza şöyle bir baktımda
Cluj - Elazığ , kasımpaşa - trabzon - brag a.. hepsinde yanlış sinyal gelmiş sizden bilememişsiniz

%80 çekim gücü abartı olmuş