Konu
~ ANKARA ~ 10 - 11 mart R10 buluşması...
08-03-2013, 23:31:28
#3
hiciste
MhmtOrtc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bi kaza bela çıkmazsa yarın ordayım bende.
Allah korusun, yarın görüşürüz o zaman.
iPhone 5 ile tapatalk'dan gönderilmiştir.