Arkadaşlar kusura bakmayım yazdığım iş bitti para nerde lafı yalnış anlaşıldı.Yani demek istediğim şu bazı arkadaşlar etiketi gündeme sokup işi bitirdik sanıyorlar ksa bir süre sonra etiket hemen düşüyor bunu desteklemesi lazm standart olarak belli bir süre bunu anlatmak istedm.
öyle sanmıyoruz işin aslı öyledir tt yi yapan kişi hastagı tt ye soktuktan sonra işi bitmiştir, ondan sonrası etiketin çekiciliğine kalmıştır yani ilgi görmesine ha dersenki bu etiket 5 10 saat desteklenmeli listede kalmalı kesenin ağzını açacaksın ucuza olmaz o işler, yada hiç uğraşma sen ver 15 bin doları sponsorlu tweet yaptır 24 saat garanti kalsın listede